Inloggen en opeens weer uitgelogd, hoe kan dat?

HONGARIJE INFORMATIE-FORUM - Forumregels - Gebruiksaanwijzing forum - Contactmogelijkheid (Iets niet duidelijk of vragen over werking of regels op dit forum? Lees dan in dit subforum)
AdeB
AdeB
AdeB
M/V: V

Inloggen en opeens weer uitgelogd, hoe kan dat?

Berichtdoor AdeB » 18 Dec 2014, 14:25

Mij bereikte de vraag waarom je na inloggen en een tijdje rondkijken op het forum ineens uitgelogd bent zonder dat je je afgemeld hebt.

Iedere keer opnieuw inloggen is vervelend, dat kan je voorkomen door bij het inloggen het blokje "Bij elk bezoek mij automatisch aanmelden" aan te vinken, dan blijf je ingelogd zolang totdat je jezelf uitlogt.

Waarom is dat automatisch uitloggen nodig?
Het na een bepaalde tijd automatisch uitloggen is ingebouwd om misbruik van je account te voorkomen. Als je bijvoorbeeld inlogt op een openbare computer, of werkt aan een computer waar meerdere mensen mee werken en je zou vergeten uit te loggen, dan staat jouw account open voor iedereen. Vandaar dat je vanzelf uitgelogd wordt. Dat kan echter lastig zijn als je op je eigen computer werkt. Vink daarom het blokje "Bij elk bezoek mij automatisch aanmelden" aan en je blijft zolang ingelogd totdat jij jezelf afmeldt/uitlogt.

(Tekst Asztrid, beheerder)

Terug naar “Foruminfo - Forumregels - Gebruiksaanwijzing - Contact”